joi, 3 martie 2011

2% Campaign

            Hey, ceva timp in urma m-am alaturat unei organizatii de tineri, cam atat stiam la vremea respectiva, pana cand am inceput sa cunosc oameni noi, sa invat chestii noi despre mine, despre altii, ca sa nu mai spun ca prima oara cand am vazut un international eram super shy, so not like me. Asa, am invatat multe lucruri misto, ca sa nu mai spun de tinerii cu care lucrez zilnic. Nu stiu de ce, dar pana acum caracterizam un om dupa aparente, pur si simplu, nu ma interesa ce gandeste sau ce vorbeste. Acum totul s-a schimbat, asta probabil pentru ca am invatat sa lucrez intr-o echipa, ceva ce pare simplu cand nu esti tu acolo. Credeti-ma, sa lucrezi intr-o echipa si sa nu te supere nimic sau sa te fi calcat cineva pe nervi macar odata inseamna ca nu ai lucrat in echipa. E super fain dupa ce incepi sa cunosti oamenii respectivi, sa stii cam ce le place si ce nu le place si multe alte chestii.
          Cred ca am uitat sa precizez numele organizatiei, nui nimic, trebuie sa citesti pana la sfarsit. E cea mai mare organizatie de tineri din lume, sincer eu cred ca este cea mai mare organizatie de prieteni din lume. Poti sa-ti faci prieteni in 110 tari si faza tare e ca toti vorbesc engleza bine, chiar foarte bine si pe zi ce trece si-o dezvolta involuntar prin simplul fapt ca o vorbesc.
         Back to subject, cand am intrat eram o mica fraiera la facultate fara prieteni, inconjurata de oameni pe care nu-i stiam. Acum sunt,  hmmm, cum sa spun, o studenta cu multi prieteni care pe langa facultate( care nu te ajuta decat cu, cunostinte generale ) are pozitii de taking responsability vrea o pozitie de leadership (cred ca stinti cuvantul de prin facultate, daca nu, dati-i un search pe google), ah ca sa nu uit imi deschid si propria afacere. Deci, ce poate face o organizatie dintr-un om, sau poate nu m-am exprimat corect, ce pot oamenii potriviti sa faca din tine? Cate odata in viata conteaza sa recunosti oportunitatea care iti este in fata si sa o iei cu bune si cu rele, ca daca nu tu ai de pierdut, nu altul!
         Acuma sunt responsabil financiar din decebrie pe renumita campanie 2%, pentru care toata lumea se zbate acum. Eu fac bugete si ma ocup de partea cu banii (habar nu aveti voi cati bani trec prin mainile mele, pacat ca nu mai si raman:( that's too sad). Daca vreti sa aflati mai multe,campania 2%.

            Ah, luati sau spuneti-mi sa va dau formulare si voi mi le aduce-ti completate, e super simplu, tot ce-mi trebuie este formularul completat si fisa fiscala, dar asta doar de la cei care au lucrat in 2010.
            Atat despre 2 %.
            Mai acush dupa ce se termina si conferinta pe care o organizez acum va mai scriu. Oricum, echipe atat de super nu stiu daca voi mai nimeri, eu sper sa mai fie.
             Nu va speriati, cand vedeti o oportunitate nu analizati prea mult, ca s-ar putea sa pierdeti trenul si altul nu mai vine.
              Organizatia se cheama AIESEC Iasi si e cea mai tare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu